NYARALÁS BALATONKENESÉN AVAGY TÖBB BALATON KEVESEBB ADRIA!

2020.08.27

Csodálatos öt nap a "magyar tenger" partján

Avagy az Adria helyett a Balaton

Júniusban lefoglaltunk egy 5 napos nyaralást Horvátországba, az Isztriára. Természetesen a jelenlegi bizonytalan helyzetben lemondható nyaralást választottunk. Aztán a híreket figyelve, 2 héttel az indulás előtt lemondtuk a foglalást, mert nem szerettünk volna kint ragadni. Ezért balatoni hoteleket kezdtünk nézegetni. Hamar találtunk is a Fireflies oldalán egy 5 nap, 4 éjszakás balatonkenesei ajánlatot. Hamar lecsaptunk az ajánlatra, tudva, hogy idén sokan a Balatont választják külföld helyett. Az úticél a Kenese Bay Garden Resort 4 csillagos wellness hotel volt, ahol egy családi lakrészt kaptunk félpanziós ellátással - svédasztalos reggeli és vacsora - 5 voucherért és 25 Euróért. A 25 Eurót az utazási egyenlegünkből fedeztük, ezért gyakorlatilag 0 Euróból kijött a nyaralásunk.

Bay Garden Resort Hotel - Balatonkenese

Eljött az indulás napja, július 29-e. Nagy szerencsénk volt az időjárással is, mert az idei nyár ebből a szempontból is rendhagyó. Az 5 nap alatt nem esett az eső és igazi strandidő is volt. Amikor megérkeztünk a hotelbe és elfoglaltuk a szobánkat, leesett az állunk. Igazi lakosztályt kaptunk, 2 szoba, mindegyikhez erkéllyel, külön WC, fürdőkádas fürdőszoba. A hotelnek több épülete van, van a főépület, ahol az étkező rész és a wellness részleg is található. Mi az egyik melléképületben voltunk, ahol teljes nyugalom fogadott, valamint a Balatonra táruló kilátás. Kipakoltunk, berendezkedtünk, és már indultunk is csobbanni a Balcsiba a hotel saját partszakaszán. Gyönyörű platánfákkal beültetett árnyékos, tágas, tiszta strand tartozik a hotelhez. Rattan napozóágyak, babzsákfotelek is a vendégek rendelkezésére állnak. Kislányomnak a játszótér is nagyon tetszett. Van minigolf és lengőteke pálya és szabadtéri fitness eszközök is. Természetesen ezeket is kipróbáltuk. A minigolfhoz labdát és ütőket a recepción lehetett kérni. Másnap átmentünk Balatonfüredre.

Balatonfüreden egyet sétahajókáztunk a Tihanyi-félszigetig és vissza, majd sétáltunk egyet a városban. Kenesére visszaérve megebédeltünk és vettük is az irányt a vízbe.

A mögöttünk hagyott 10 év alatt bejártuk a Balatont. Nyaraltunk már a déli és az északi parton is, de ennyire jó helyünk még nem volt. Itt minden volt, ami szem-szájnak ingere.

Másnap kipróbáltuk a vízibiciklit is, amit a kislányom nagyon élvezett. A délutánt pedig a wellnessben töltöttük, ahol volt egy gyerekmedence is, a kislányom egész délután elpancsikolt benne, a feleségem kipróbálta a szaunákat, én meg egy jót úsztam az úszómedencében. Volt egy beltéri és egy kültéri jakuzzi is, amelyek kellemesen masszíroztak. Este kifeküdtünk a babzsákfotelekre és megnéztük a csodálatos balatoni naplementét. Ilyenben is itt volt először részünk, hogy a hotelben nézhessük meg a naplementét a víz mellett, mivel eddig nem közvetlen a part mellett volt a szállásunk.

Félpanziós ellátásban volt részünk, amely magában foglalta a bőséges büféreggelit és a vacsorát. Minden nap változatos és különleges ételek közül lehetett választani. Volt például kagyló és lazackrém is. Esténként pedig fagyit is lehetett enni.

Ami még fontos nekünk, nagyon gyerekbarát a szálloda, a főépületben játszószoba is a gyerekek rendelkezésére áll rossz idő esetén. Az ebédlőben pedig etetőszéken kívül székmagasító is van.

A nyaralás végén megbeszéltük, hogy erre a helyre biztosan jövünk még, mert nagyon jól éreztük magunkat, a személyzet is nagyon kedves volt.

Ha szeretnél Te is ilyen vagy hasonló nyaraláson részt venni, akár a Balatonon, akár máshol a világon, keress meg és megmutatom, hogyan lehetsz te is Fireflies klubtag és hogyan utazhatsz kedvezményes áron, vedd fel velem a kapcsolatot minél előbb: